Debatt og Frokostsamling 3. november Ufullstendig utredet innføring av GDPR?

Dataforeningens IT-politisk råd er bekymret for om konsekvensene av personvernforordningen er erkjent av norske myndigheter. På tross av at de fleste prinsippene er kjent fra gjeldende lovverk, innebærer forordningen vesentlige endringer i flere dimensjoner.

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Fredag morgen

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: Gratis for medlemmer

Høringsfristen for personvernforordningen var mandag 16. oktober 2017.

Fredag morgen hos DND; 3. november kunne du være med å diskutere dette sammen med Bjørn Erik Thon (Datatilsynet), Arve Føyen (Advokat/Partner Advokatfirmaet Føyen Torkildsen AS og leder av Dataforeningens IT-Politiske Råd), Johannes Brodwall (SopraSteria) og R. Christian Torp.

Lenker:

Har du et tema eller en sak du ønsker vi skal ta opp? Har du en rapport, undersøkelse eller fakta som burde bli belyst. Har du lyst å være med å lage en Fredag morgen hos DND? Ta kontakt med Christian.