Digitalt nettverksmøte 27. januar i Oslo Vekst og innovasjon – hvordan engasjere kundene i 2022

Vil du bli enda bedre til å engasjere kunder? Bli med, hør og lær hvordan Hilde fra Farmasiet og Christian fra Sats Mentra gjør det. I tillegg vil Sumit ta oss gjennom de teknologiske endringene som pandemien har medført. Vi hadde endelig planlagt et fysisk arrangement - men for at dere skal få muligheten til å lære, så utsetter vi ikke dette og kjører digitalt via Teams - bli med!

arrangeres av Kari Astrid Opdal og resten av fagfolkene fra faggruppen Customer Engagement

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis Meld på

Program:

16.00 Ønsker velkommen og introduksjon DND og faggruppen — Sumit Sah
16.05 From Pandemic to Permanent change: Virtual locations Digital Experience — Sumit Sah Sumit, vil ta oss igjennom hva teknologien har muliggjort av digitale interaksjoner under pandemien og hvilke permanente endringer dette har medført for samhandling i vårt private og offentlige liv. Foredraget vil være på engelsk.
16.30 «Vekstreise: Å kjøre hurtigtog mens skinnene legges» — Hilde Andersen-Gott På rekordtid har Farmasiet vokst seg til å bli Norges største nettapotek og rullet ut en helt ny e-handelsplattform. Men hva kreves for å bygge en e-handelsplattform som legger til rette for skalering og vekst? Og hvordan gjør man dette samtidig som verden står midt i en pandemi? Hilde skal snakke om hvordan pandemien ga Farmasiet en enorm vekst i flere dimensjoner, hvordan dette momentet i markedet har utviklet seg over tid og hvordan norske forbrukere virkelig er i ferd med å endre sin adferd i kjøp av reseptpliktige legemidler og andre apoteksvarer. Hilde vil dele analyser som viser endringer i kundeadferd og hvordan de jobber for at kunden skal fortsette å handle i deres nettapotek, samtidig som apoteksvanene endres.
17.00 "Innovativ trening: Hvordan SATS Mentra engaserer nye kunder og medlemmer" — Christian Øvergaard Hvordan digitalisere en fysisk tjeneste? Mentra by SATS har som ambisjon å utvide visjonen til SATS om å «make the nordic people Healthier and Happier» til også å gjelde folk som - ikke har tid til å trene - ikke er komfortabel med å gå på et treningssenter - ikke har tilgang til et treningssenter i sitt lokalmiljø. Christian vil i denne presentasjonen ta deg med på Sats Mentras reise fra -til …