BI & Analytics søker nye medlemmer til fagstyret

Ønsker du å ta del i et fagfellesskap som er med å forme det digitale Norge? Vi i BI & Analytics fagstyret søker nye engasjerte medlemmer.

Den norske dataforening (Dataforeningen) er Norges største IT-faglige forening. Dataforeningen skal være et viktig fagfellesskap og være en tydelig og fremtidsrettet samfunnsstemme som aktivt bidrar til å forme Norges digitale fremtid.

Faggruppen vår, BI & Analytics, er et ledende nettverk for utveksling av erfaring, kunnskap og trender innen Business Intelligence, Information Management og Analytics. Vi er i dag 7 personer som brenner for fagområdet med ulike erfaringer, nettverk og posisjoner.

Vi søker personer som ønsker å skape arenaer for nettverk, deling og kompetanse. Mye av arbeidet vårt går ut på å skape aktuelle aktiviteter for våre medlemmer og ikke-medlemmer. Faggruppen jobber autonomt og får god støtte av sentrale funksjoner i Dataforeningen.

Våre arrangementer er (les mer):
• Innsiktsprisen – Dataforeningens pris for de beste løsninger innen data, maskinlæring og analyse
• Make Data Smart – vår årlige konferanse; hvordan utnytte data bedre og smartere
• Meetups – ulike temaer
• Hva blir det neste? Det kan DU være med å definere.

Vi ser etter noen som ønsker å bidra på følgende:
• Planlegge og gjennomføre fysiske og digitale arrangementer
• Jobbe med partnere, sponsorater og nettverk
• Utvikling av våre nettsider
• Innovasjon av faggruppen og våre aktiviteter
• Dele kunnskap og erfaring innenfor BI & Analytics

Vær gjerne spesifikk i din søknad hva du ønsker å bidra med.

Send CV og søknad til bi-analytics@dnd.no