Make Data Smart 2023 Bli med på Norges største konferanse om data, analyse og AI!

Data og analyse er et område der det kommer stadig nye innovasjoner, enten på grunn av ny teknologi, nye bruksområder, eller nytt regelverk.

Lars Rinnan – Make Data Smart 2022

På Make Data Smart 2023 den 12. oktober vil du høre om de siste trendene og teknologiene innen analyse og AI, og møte andre som jobber i sektoren. Her vil du få innsikt i hvordan organisasjoner på tvers av sektorer, bransjer og størrelser utnytter data i sine virksomheter.

Vi hadde et spennende program i fjor og ser for oss at det blir enda bedre i år. Kanskje det er du som kommer til å stå på scenen i år? Vi inviterer deg til å søke: https://event.dnd.no/mds/call-for-speaker/

Kjetil Kalager – Make Data Smart 2022

Tre spor

Vi kommer til å ha tre spor på årets Make Data Smart! Det vil derfor være noe for alle, og vi er nøye på å velge ut et program som viser bredden av faget og miljøet rundt data og analyse.

MAKE: Ta bedre beslutninger og verdi ut av innsikt

Data og analyse har alltid vært en viktig del av virksomheter. De siste årene har vi sett at dette faget har fått enda mer fokus. Dette sporet vil se på hvordan forskjellige industrier integrerer data strategi i sine forretningsprosesser.

DATA: kontroll over dine data

Datadrevet beslutninger starter med en forståelse av datastruktur, datakilder og systemer. Dette sporet fokuserer på hvordan virksomheter jobber med data management og analyse.

SMART: Smarte løsninger for innovasjon

Dette sporet fokuserer på hvordan forskjellige virksomheter og industrier øker og effektiviserer bruken av data. Foredragene vil omhandle blant annet innovativ teknologi, metoder og trender.

Xiaopeng Li – Make Data Smart 2022

Våre partnere

Vi har allerede fått med oss partnere som er store innen sitt felt både i Norge og internasjonalt, og flere skal det bli. Vi er utrolig stolte av å ha med oss partnere som bidrar til økosystemet rundt data og AI i Norge. Dette er en gylden mulighet å bli kjent, ikke bare med andre i data og AI-miljøet, men også med noen av de største virksomhetene som jobber innen dette feltet.

Partner- og mingleområde – Make Data Smart 2022

Kanskje ser vi deg på scenen under Make Data Smart?

Make Data Smart 2023 gir deg mulighet til å inspirere, bli inspirert, lære bort, lære av, dele og feire de siste trendene og teknologiene. Du har fortsatt tid til å melde din interesse for å presentere og vise frem det du og virksomheten din har fått til under Make Data Smart! Kanskje det er du som vil stå på scenen i år? Vi inviterer deg til å søke: https://event.dnd.no/mds/call-for-speaker/

Vi i programkomiteen gleder oss til å bli inspirert på Norges største konferanse om data og analyse!