DNDs studentkampanje Bli studentmedlem – vinn gavekort verdt 5 000 kr!

Studiestart betyr fadderuker - og utdeling av Studentpakken ved alle landets læresteder. Dataforeningen er med for første gang, og byr på gratis studentmedlemskap og flotte konkurranser!

Alle studenter som melder seg inn i Dataforeningen før 30. september blir med i trekningen av et gavekort på kr. 5 000.

Se etter Dataforeningens konkurranse i Studentrabatten!

I tillegg venter det et premiedryss for studenter som deltar i Studentpakkens konkurranser i sosiale medier gjennom høsten. Her kan du vinne flere gavekort på kr. 500, eller selve Gullbilletten fra Dataforeningen – et gavekort på kr. 2 000.

Dataforeningen er også tilstede ved flere studiesteder gjennom fadderukene denne høsten, med aktiviteter og konkurranser for studentene.

Dataforeningens post på rebusløp under fadderuken på NTNU.

Meld deg inn HER – og bli kjent med vårt store faglige nettverk og mulighetene det gir deg som student! Medlemskapet i Dataforeningen gir deg unik tilgang til kompetanseutvikling og forbereder deg på et arbeidsliv der digitalisering blir stadig viktigere.

«Teknologisamfunnet i Norge har mye å by på som du ikke kjenner til som student. Medlemskap i Dataforeningen (DND) er en gullbillett til å bli kjent med næringslivet, knytte nettverk og orientere deg innen ulike fagområder.» Rameen Khan (24), styremedlem i faggruppen Skytjenester i DND

Les mer om vår faggruppe Ung IT for studenter HER

Fra fadderuken på NTNU.

Noen medlemsfordeler

• Gratis medlemskap for studenter
  • Gratis meetups og gode rabatter på events og konferanser
  • Bygg nettverk og CV – åpne karrieremuligheter
  • Rabatter på Computerworld, Teknisk ukeblad, Dagens Næringsliv og Finansavisen

Sammen utvikler vi den digitale fremtiden.

Konkurransevilkår

Spesielt for studentrekrutteringskampanje høsten 2022 publisert via Studentpakken.

1. Du deltar i konkurransen ved å melde deg inn som studentmedlem mellom 1. august og 30. september.
  2. Vinner av hovedpremien på kr. 5 000 blir trukket blant innmeldte studentmedlemmer i perioden 1. august og 30. september.
  3. Vinnere av øvrige premier via Studentpakken blir trukket fortløpende etter at konkurransene er gjennomført.

Øvrige vilkår

1. Deltagere må være mellom 18 og 35 år og ha gyldig studentbevis.
  2. Deltakeren er selv ansvarlig for å oppgi korrekt kontaktinformasjon. Dersom Dataforeningen ikke lykkes med å få kontakt med en vinner innen 7 dager fra kontakten ble opprettet, forholder vi oss retten til å trekke ny vinner.
  3. Vinnere trekkes vilkårlig. Resultatet kan ikke klages på.
  4. Vinnere annonseres enten på Dataforeningens nettside eller i en av våre kanaler på sosiale medier.
  5. Informasjon som sendes inn i våre konkurranser deles ikke med tredjeparter og brukes i henhold til vår personvernerklæring. Deltagere godkjenner at vi bruker navn og konkurransebidrag på vår nettside, samt i våre kanaler på sosiale medier.
  6. Å delta i våre konkurranser er gratis. Det er ikke krav om kjøp om ikke annet er formidlet.
  7. Med mindre annet er formidlet, er det er kun tillatt å delta én gang per konkurranse.
  8. Ansatte i Dataforeningen kan ikke delta i konkurranser. Deltaker kan heller ikke være i familie eller i nær tilknytning til en ansatt.
  9. Ved å delta i våre konkurranser godkjenner deltager samtlige konkurranseregler og vilkår som er listet over.