iCalendar

Bokbad: Jus og sosiale medier

Frokostmøte 3. april på Litteraturhuset i Oslo

Velkommen til bokfrokost der vi lanserer advokat Jon Wessel-Aas’ nylig utgitte bok «Jus og sosiale medier». Dataforeningens markedsdirektør Edgar Valdmanis bokbader forfatteren selv, og får drahjelp av et panel bestående av advokat Eva Jarbekk, rådgiver Alf Tore Meling og redaktøren i computerworld.no, Aslak Borgersrud.

Tid: 3. april kl. 08:00 - 10:00
Sted: Litteraturhuset, Wergelandsveien 29, Oslo

Vi serverer enkel frokost fra kl. 8:00

Jus i og omkring sosiale medier er et sentralt tema, og Jon Wessel-Aas er sannsynligvis en av landets ledende kapasiteter på feltet. Han er partner i Bing Hodneland advokatselskap der han arbeider særlig med medierett, opphavsrett og prosedyre. Han ble nylig tildelt Jusstudentenes Menneskerettighetspris for sitt mangeårige engasjement for ytringsfrihet.

Advokat Eva Jarbekk leder Personvernnemda, er partner i Kluge advokatfirma, og har  særlig kompetanse på personvern, kontraktsrett, offentlige anskaffelser, IT-rettslige spørsmål som utviklings-, drifts- og outsourcingskontrakter, e-handel og internett.

Alf Tore Meling er gjennom sitt rådgivningsselskap I all offentlighet uavhengig kommunikasjons- og strategirådgiver for offentlig sektor. Han er fagbokforfatter, fagblogger og medforfatter av KS kommunesektorens organisasjons veikart for sosiale medier i kommune-Norge (2012). Han er også medforfatter av fagbøkene Sosiale medier i all offentlighet Kommuneforlaget (2011) og Krisekommunikasjon 2.0 Kommuneforlaget (2012).

Frokostmøtet er gratis og åpent for alle, men krever påmelding.
Velkommen!

Aslak Borgersrud er redaktør for Computerworld.no, musiker og lett skamfull sosiale medier-entusiast. Han kommenterer it-politikk, teknologi, framtid, ytringsfrihet og alt sånt på aslak.idg.no.

Og han har en ørliten svakhet for pirater.

Litteraturhuset på Google maps

Meld deg på: