Dataforeningen etablerer ny eHelse-faggruppe i Innlandet (Oppland og Hedmark)

Call for ildsjel

Vi søker ildsjeler til vår nye eHelse-faggruppe i Innlandet! Nå har du muligheten til å sette agendaen, møte andre ildsjeler som er interessert i det samme som deg, samt bidra i mange spennende prosesser og eventer fremover i en helt ny faggruppe.

Helse-IKT_main

Dataforeningens nasjonale nettverk for norsk helse-IT (NorHIT) ønsker å utvide det faglige tilbudet over hele landet og styrke de lokale nettverkene. Som et ledd i dette skal det opprettes flere lokale faggrupper, og NorHIT og DND Sør-Øst ønsker nå å også skape en arena for dette i Innlandet.

eHelse er aktuelt og i vinden som aldri før, og vi vil gjerne tilby nettverk og eventer rundt dette viktige området. Vi håper dette kan bli Innlandets samlende fagmiljø for IT og Helse. I et slikt faglig nettverk kan du som fagperson treffe andre med samme fagfelt og utveksle erfaringer og settte søkelyset på IT-faglige og helsefaglige perspektiver.

Her får du ta del i diskusjoner og utvide din kunnskap og ditt nettverk gjennom erfaringsutveksling, og lage spennende aktiviteter som seminarer, konferanser og medlemsmøter innenfor fagområdet.

Har du lyst til å bidra eller kjenner noen som vil være med på å påvirke utviklingen innen eHelse, fyll ut skjemaet under.
Ved spørsmål, kontakt

Elisabeth Kras 2014elisabeth.kras@dataforeningen.no

eller

Roar Halvorsen.jpegRoar Halvorsen (styremedlem i NorHIT og IKT-sjef i Sykehuset Innlandet) på 41545469