Digi.no og Den norske dataforening samarbeider Den norske dataforening har inngått rabattavtale med DIGI.no
Å tilby deg, som medlem, sterkt rabattert tilgang til digi.no øker merverdien av medlemskapet.
Vi har inngått en avtale med DIGI.no om tilgang til ekstra innholdet.
Som medlem får du tilgang til Digi Ekstra til halv pris. Gå inn på Min side for å lese mer.
(Krever innlogging. Tilbudet gjelder nye abonnenter.)
«– Min visjon for Den norske dataforening er å samle it-Norge, og da er det viktig med gode partnere. Å inngå partnerskap med Digi.no er veldig, veldig bra og vi vil kunne trekke gode synergier på hverandre. I tillegg leser allerede flere av våre medlemmer Digi.no daglig. Jeg ser virkelig frem til samarbeidet gjennom 2018.»
Christian Torp, generalsekretær i Den norske dataforening.
Om digi.no
digi.no er en av Norges ledende publikasjon rettet mot profesjonelle, ledere og beslutningstakere i IT-bransjen, med om lag 100.000 lesere ukentlig.
Det er også Norges eldste nettavis uten papiropphav, lansert i 1996. Teknisk Ukeblad kjøpte digi.no av Aller Media i oktober 2014.
Digi.no er en ren digital virksomhet og er en svært sterk merkevare innenfor sin nisje innen IT-relaterte nyheter.
Nettstedet dekker alt fra de store internasjonale hardware/software-selskapene til de viktigste og mest toneangivende norske it-selskapene.