Digi.no og Den norske dataforening samarbeider Den norske dataforening har inngått rabattavtale med DIGI.no

Å tilby deg, som medlem, sterkt rabattert tilgang til digi.no øker merverdien av medlemskapet.

Vi har inngått en avtale med DIGI.no om tilgang til ekstra innholdet.

Christian Torp (til venstre), generalsekretær i Den norske dataforening, og Jan Moberg, administrerende direktør i TU Media. (Bilde: Kurt Lekanger, Digi.no)

Som medlem får du tilgang til Digi Ekstra til halv pris. Gå inn på Min side for å lese mer.
(Krever innlogging. Tilbudet gjelder nye abonnenter.)

«– Min visjon for Den norske dataforening er å samle it-Norge, og da er det viktig med gode partnere. Å inngå partnerskap med Digi.no er veldig, veldig bra og vi vil kunne trekke gode synergier på hverandre. I tillegg leser allerede flere av våre medlemmer Digi.no daglig. Jeg ser virkelig frem til samarbeidet gjennom 2018.»

Christian Torp, generalsekretær i Den norske dataforening.

Om digi.no

digi.no er en av Norges ledende publikasjon rettet mot profesjonelle, ledere og beslutningstakere i IT-bransjen, med om lag 100.000 lesere ukentlig.

Det er også Norges eldste nettavis uten papiropphav, lansert i 1996. Teknisk Ukeblad kjøpte digi.no av Aller Media i oktober 2014.

Digi.no er en ren digital virksomhet og er en svært sterk merkevare innenfor sin nisje innen IT-relaterte nyheter.

Nettstedet dekker alt fra de store internasjonale hardware/software-selskapene til de viktigste og mest toneangivende norske it-selskapene.