Er du vår nye ambisiøse og erfarne markedskoordinator?

Vi utvider nå staben med en dedikert markedskoordinator

Servicekontoret, i dataforeningen, har vært gjennom en omstilling og i den anledning søker vi etter en person som skal jobbe nært med våre eventkoordinatorer som er ansvarlige for planlegging, forberedelser og gjennomføring av foreningens over 150 arrangementer i året.

Vi søker etter en proaktiv person som blant annet skal bidra til at vi kommunisere relevant og attraktivt innhold til medlemmene, videreutvikler og moderniserer våre digitale flater og produserer godt innhold til web og sosiale medier, herunder både organisk og betalt.

HOVEDOPPGAVER OG ANSVAR:

  • Planlegge, produsere og optimalisere innhold for nettsider, sosiale medier, kampanjer, nyhetsbrev og andre markedsaktiviteter
  • Bidra i utviklingen av en helhetlig digital kommunikasjonsstrategi
  • Måle resultatene fra den digitale annonseringen og forbedre markedsføringsaktivitetene for å sikre optimal effekt
  • Samarbeide med kollegaer, ildsjeler og eksterne partnere
  • Partner/sponsorarbeid

KVALIFIKASJONER:

  • Gjerne utdanning innen markedsføring/ kommunikasjon/digitale medier eller tilsvarende
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid
  • Beherske performance/digital marketing (SEO, SEM, retargeting, Facebook, LinkedIn)
  • Innholdsmarkedsføring
  • Erfaring Google Analystics, Google AdWords og Facebook Ads, LinkedIn
  • Erfaring med prosjektledelse/koordinering, gjerne fra foreningsarbeid, eventer og/eller kurs

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Genuin interesse for trender innen forbrukeratferd, sosiale medier og digital kommunikasjon
  • Målrettet, selvstendig og med strukturert arbeidsstil
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode språk og skrivekunnskaper
  • Utadvendt, kontaktskapende og serviceinnstilt
  • Fleksibel i forhold til kveldsarbeid

Ta kontakt med:

Frist 15. mars 2019

Søknaden sendes på epost til Signe Iversen signe@dnd.no