Faggruppen for Forretningssystemer og Logistikk søker nye styremedlemmer

Dataforeningens faggruppe for Forretningssystemer og Logistikk søker nye styremedlemmer. Faggruppen for Forretningssystemer og Logistikk er et innovativt og rådgivende kompetansenettverk for forretningsprosesser, trender og IT-anvendelser innen forsynings- og verdikjedeledelse.

Vi er på jakt etter deg som:

• Ønsker å være et uavhengig talerør for Forretningssystemer og Logistikk
  • Vil være med å lage faglig inspirerende arrangementer
  • Har gode idéer og arbeidslyst

Du kan lese mer om faggruppen og våre styremedlemmer HER

Styrevervet innebærer månedlig styremøter som avholdes i Dataforeningens lokaler på Rebel, Universitetsgata 2, Oslo eller på Teams. Arbeidsmengden er varierende, men overstiger normalt ikke mer enn et par timer i måneden utover styremøtene.

Hva får man igjen for å være med i faggruppen:

• Blir kjent med og får muligheten til å jobbe med kompetente fagpersoner fra ulike virksomheter som har en særlig interesse for Forretningssystemer og Logistikk
  • Ha fagansvar for kurs og seminarer innen fagområdet
  • Sosialt og engasjerende arbeid i faggruppen
  • Får økt fag- og bransjekunnskap gjennom seminarer og nettverking
  • Bidra til podcast

Aktivt engasjement i en faggruppe i Dataforeningen innebærer frivillig innsats. Det er derfor viktig å ha både lyst og interesse for fagområdet for å påta seg styreverv.

Er dette noe for deg så send en kort beskrivelse av deg selv og dine erfaringer innen fagfeltet. Begrunn hvorfor du ønsker å bli styremedlem og hva du ønsker å bidra med, og send søknaden med CV til anders.midtbo@dataforeningen.no.

Vi hører også gjerne fra deg om du er interessert i å bidra med å arrangere enkeltarrangementer utenom styreforpliktelsen.

Faggruppen for Forretningssystemer og Logistikk