Søknad Faggruppen IT-sikkerhet søker nye styremedlemmer

Arbeider du med eller besitter du mye kunnskap om IT-sikkerhet? Faggruppen IT-sikkerhet søker nå nye styremedlem.

Faggruppen IT-sikkerhets formål er å være DND Vests samlende fagmiljø for informasjonssikkerhet. Dette er en møteplass for medlemmer som vil styrke sin kompetanse ved overføring av så vel praktisk kunnskap som erfaringer og aktuelle løsninger og spre kunnskap. Nå søker de nye styremedlemmer som kan bidra med nye tanker og idéer.

Hvem er du?

Vi ser etter engasjerte personer som brenner for faget sitt og som ønsker å være med på å lage faglig inspirerende arrangementer og aktiviteter.

Aktivt engasjement i en faggruppe i Dataforeningen innebærer frivillig innsats. Det er derfor viktig å ha både lyst og interesse for fagområdet for å påta seg styreverv.

Du kan lese mer om faggruppen og våre styremedlemmer HER

Styrevervet innebærer månedlig styremøter. Arbeidsmengden er varierende, men overstiger normalt ikke mer enn et par timer i måneden utover styremøtene.

Obs: Styreverv i faggrupper krever at du er medlem i Dataforeningen. Meld deg inn her

Hva får man igjen for å være med i faggruppen:

– Blir kjent med og får muligheten til å jobbe med kompetente fagpersoner fra ulike virksomheter

– Ha fagansvar for kurs og seminarer innen fagområdet

– Sosialt og engasjerende arbeid i faggruppen

– Får økt fag- og bransjekunnskap gjennom seminarer og nettverking

Er dette noe for deg så send en kort beskrivelse av deg selv og dine erfaringer innen fagfeltet. Begrunn hvorfor du ønsker å bli styremedlem og hva du ønsker å bidra med, og send søknaden med CV til silje@dnd.no innen 20. februar, 2022.