Fagstyret for 3PS (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring) søker nye styremedlemmer

Brenner du for prosjektledelse og ønsker å bygge nettverk?

Vi er på jakt etter deg som:

– Ønsker å være et uavhengig talerør for prosjektledelse

– Vil være med å lage faglig inspirerende arrangementer

– Har gode idéer og arbeidslyst

Du kan lese mer om faggruppen og våre styremedlemmer HER

Styrevervet innebærer månedlig styremøter som avholdes i Dataforeningens lokaler på Rebel, Universitetsgata 2, Oslo eller på Teams. Arbeidsmengden er varierende, men overstiger normalt ikke mer enn et par timer i måneden utover styremøtene.

Hva får man igjen for å være med i faggruppen:

– Blir kjent med og får muligheten til å jobbe med kompetente fagpersoner fra ulike virksomheter som har en særlig interesse for prosjektledelse

– Ha fagansvar for kurs og seminarer innen fagområdet

– Sosialt og engasjerende arbeid i faggruppen

– Får økt fag- og bransjekunnskap gjennom seminarer og nettverking

– Bidra til podcast

Aktivt engasjement i en faggruppe i Dataforeningen innebærer frivillig innsats. Det er derfor viktig å ha både lyst og interesse for fagområdet for å påta seg styreverv.

Er dette noe for deg så send en kort beskrivelse av deg selv og dine erfaringer innen fagfeltet. Begrunn hvorfor du ønsker å bli styremedlem og hva du ønsker å bidra med, og send søknaden med CV til silje.endsjo@dataforeningen.no innen 14. november.

Vi hører også gjerne fra deg om du er interessert i å bidra med å arrangere enkeltarrangementer utenom styreforpliktelsen.

Faggruppen 3PS (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)