DND studentkampanje Gratulerer til vinneren!

Vi har nå trukket en heldig vinner blant de mange nye studentmedlemmene som har funnet veien til DND denne høsten.

Studentkampanjen ble avrundet den 30. september, og alle som meldte seg inn som studentmedlem før fristen ble med i trekningen av et gavekort på kr. 5 000. Vi er glade for å kunne gratulere den fornøyde vinneren, Sigve Gjeset Haugan (22), som går system og nettverksadministratorstudiet ved Centric IT Academy i Trondheim.

Sigve går sitt andre studieår som fagskolestudent innenfor IT, og har funnet seg godt til rette innenfor teknologifaget.

Sigve Gjeset Haugan ble vinneren i DNDs studentkampanje.

– Før jeg startet som student hadde jeg ingen bakgrunn innenfor IT, men jeg ble interessert i faglandskapet, og fant raskt ut at jeg liker å oppdage de beste løsningene og utfordre meg selv med å forstå nye systemer. Jeg kommer fra gård, og har kjørt traktor siden jeg var liten. Da er det artig å komme til byen, og være med på teknologikjøret. Det er mye gøy som skjer her!

Det blir ingen retur til gården med det første. Etter dette studieåret har Sigve planer om å søke seg ut i arbeidslivet, og Trondheim er førstevalget.

– Vi lærer mye om skybaserte tjenester på studiet, og det er her jeg har lyst til å satse fremover. Utviklingen går så raskt, og jeg vil ut i jobb for å være der utviklingen skjer. Jeg vil nok holde meg i Trondheim, det er mange firmaer her jeg gjerne vil ha en fot innenfor, sier Sigve, som også er glad for sitt nye studentmedlemskap i Dataforeningen.

– Medlemskapet er viktig for å være en del av den faglige utviklingen, og få et innblikk i det som skjer på eget og andres fagfelt.

Vi ønsker Sigve lykke til med studier og jobb – og gratulerer så mye med premien!