Kom med dine nominasjoner til årets ildsjel og årets historie!

I forbindelse med årsmøtet i DND SØR-ØST tirsdag 12. mars skal det deles ut to priser. Årets ildsjel og årets historie.

ÅRETS ILDSJEL
Ildsjelene våre er selve ryggraden i DND, og hvert år markerer vi det med en egen pris. Ildsjelene er alle de som brenner for IT-faget og som bruker av sin tid for å delta i programkomiteer, råd, utvalg, fag-, lokal-, regionalstyrer og landsstyret. I forbindelse med denne prisutdelingen vil vi veldig gjerne ha inn dine nominasjoner til prisen.

ÅRETS HISTORIE

Årets historie er en ny pris i DND sammenheng. Ett år i DND er summen av alle konferansene, samtalene, møtene, resultatene og aktiviteten blant DND sine medlemmer. Vi er helt sikre på at i alt dette finnes det mange gode historier som fortjener å få en ekstra oppmerksomhet! De som kjenner de historiene best er nettopp alle medlemmene våre, og derfor vil vi veldig gjerne også få inn nominasjoner til årets historie fra dere. Dette kan du legge inn i samme skjema som nominasjonen til årets ildsjel!

Nominasjon til årets ildsjel eller årets historie kan du sende inn i via denne linken: SKJEMA FOR ÅRETS ILDSJEL OG ÅRETS HISTORIE

Ps: Det er anonymt å fylle inn skjemaet, så det er full anledning til å nominere seg selv eller egen faggruppe i tillegg til å kunne nominere andre!