Konkurransevilkår

Konkurranser i regi av Den norske dataforening følger norsk lovgivning. I tillegg gjelder følgende vilkår:

1. Deltagere må være fylt 18 år og bosatt i Norge, med mindre annet er formidlet.
  2. Deltakeren er selv ansvarlig for å oppgi korrekt kontaktinformasjon. Dersom Dataforeningen ikke lykkes med å få kontakt med en vinner innen 7 dager fra kontakten ble opprettet, forholder vi oss retten til å trekke ny vinner.
  3. Vinnere trekkes enten helt vilkårlig eller velges av en jury. Resultatet kan ikke klages på.
  4. Vinnere blir kontaktet på oppgitt kontaktinformasjon.
  5. Informasjon som sendes inn i våre konkurranser deles ikke med tredjeparter og brukes i henhold til vår personvernerklæring. Deltagere godkjenner at vi bruker navn og konkurransebidrag på vår nettside samt i våre kanaler på sosiale medier.
  6. Å delta i våre konkurranser kan kreve medlemskap. Utover det er deltakelse gratis og uten krav om kjøp, med mindre annet er formidlet.
  7. Eventuell premieskatt betales av deltaker.
  8. Med mindre annet er formidlet, er det er kun tillatt å delta én gang per konkurranse.
  9. Ansatte i Dataforeningen kan ikke delta i konkurranser. Deltaker kan heller ikke være i familie eller i annen nær relasjon av en ansatt.
  10. Ved å delta i våre konkurranser godkjenner deltager samtlige konkurranseregler og vilkår som er listet over.

Særskilte vilkår for enkelte kampanjer/konkurranser

Enkelte kampanjer/konkurranser kan ha særskilte vilkår. Disse skal fremgå av den aktuelle kampanjen/konkurransen.