Landsmøte 2023

Se påmelding nederst på siden.

Lørdag 22. april er det igjen duket for Landsmøte for Dataforeningen. Her møtes et utvalg av våre fantastiske ildsjeler fra hele landet for å sette retningen til Dataforeningen. Vi benytter også anledningen til å arrangere 70-års jubileum for Dataforeningen. 21. april.

70-års jubileum

Dato: Fredag 21. april 2023
Tid: 17.00-23.00
Sted: Rebel, Universitetsgata 2, Oslo

24. november 1953 ble Norsk hullkortforening etablert. Foreningen var en videreføring av «Hullkortklubben Team». Navnet ble endret til «Team, forening for maskinell databehandling» og «Databehandlingsforeningen». Ved sammenslåing (1976) med «Norsk Selskap for Elektronisk Informasjonsbehandling» 1960, ble navnet skiftet til dagens.

I forbindelse med 70-års jubileet inviterer vi nye-, gamle- og eks-ildsjeler til Rebel for mingling, middag, dans og mimring. Vi håper du vil bli med!

Vi har begrenset plass til gjester på 70 årsjubileumet og har en lang liste over hvem vi gjerne skulle invitert. Frist for påmelding for deltakere til Landsmøtet er derfor satt til 1. april,

Landsmøte

Tid: Lørdag 22. april 2023
Sted: Rebel, Universitetsgata 2, Oslo

Kl. 10.00 Landsmøte
Kl. 12:00 Lunsj
Kl. 13:00 Faglig program
Kl. 16:00 Aperitiff – mingling
Kl. 17:30 Middag på Disotto

Agenda landsmøte m/saksdokumenter finner du her

Les mer: Informasjon til deltakere på Landsmøte i Den norske dataforening

Praktisk informasjon for region Midt-Nord og Vest

Reise:
Dataforeningen dekker reise i forbindelse med landsmøtet for utenbys delegater og deltakere. Deltakere til landsmøte må selv bestille reise til og fra landsmøtet. For å få refundert utlegget må du fylle inn vårt utleggsskjema. Det finner du her. Vi ber om at bestilling av reise skjer så fort som mulig og at pris på reisen ikke overstiger det man anser som rimelig.

Hotell:
Administrasjonen bestiller hotell dersom det er behov for. Vi dekker hotell fra fredag til søndag. Hotellet vi benytter er Thon Hotel Europa, som er i 5 minutts gåavstand til Rebel.