Lang erfaring i DND

Alles kjære Signe Iversen, foreningens mest erfarne medarbeider, går av med pensjon, og Paal Leveraas tar over som leder.

I mer enn 40 år har Signe vært ansatt i DND og i juni forlater hun foreningen til fordel for pensjonisttilværelsen. Det er mange som vil savne medarbeideren som har vært med på reisen helt fra tiden med skrivemaskin i stedet for tekstbehandling. Signe er full av engasjement, energi og arbeidsglede, og en det er veldig lett å bli glad i!

I anledning at Signe Iversen går av med pensjon og at Paal Leveraas kommer inn som interimsleder, foreløpig ut året, har CW tatt en prat med de to.

Paal har fulgt norsk it-bransje siden 80-tallet og har i flere perioder vært tilknyttet Dataforeningen. Signe er glad for at Paal kommer inn nå.
– Både fordi han kjenner hele historien og har et stort nettverk. Men også fordi han får mulighet til å tenke på nytt, og gjøre ting på sin måte, sier hun til CW.

I intervjuet i CW (+) får du vite mer om Signes reise i Dataforeningen, som startet sammen med 3-4 ansatte i Møllergata i 1978, og Paals tanker om Dataforeningen og fremtiden.

Paal Leveraas og Signe Iversen. Foto: CW v/ Liisa Leesment