Nominér din favoritt!

Hvert landsmøte i Dataforeningen kårer vi årets ildsjel, årets faggruppe og årets konferanse. For oss i Dataforeningen er dette en av de gjeveste prisene vi deler ut, og vi gleder oss til å dele den ut igjen på årets landsmøte den 22. april!

Årets vinnere i 2022

Nominér din kandidat

Våre fantastiske ildsjeler utgjør ryggraden til hele foreningen, og selv om det bare kan være én vinner, så er det veldig mange som fortjener å vinne for den innsatsen de legger ned.

Her kan du nominere kandidater som du mener bør vinne prisene. Du trenger ikke fylle inn alle boksene. Skjemaet blir fyllt inn anonymt, så her er det full anledning til å nominere seg selv, sin egen faggruppe eller sin egen aktivitet.

Årets Ildsjel 2021– S-sporets arbeidsgruppe

Ildsjelene er alle de som brenner for IT-faget og som bruker av sin tid for å delta i programkomiteer, råd, utvalg, fag-, lokal-, regionalstyrer og landsstyret. Ildsjelene er selve ryggraden i DND og er essensielle i arbeidet med å holde foreningen aktiv og relevant.

I 2021 jobbet mange mye for å få gjennomført den store omorganiseringen i foreningen. Prisen tildeles derfor til alle medlemmene i S-sporets arbeidsgruppe for fantastisk innsats og godt arbeid.

Årets faggruppe 2021– BI & Analytics

Dataforeningen har over 40 faggrupper fra hele Norge, og selv om det er mange faggrupper som jobber hardt for å skape aktivitet i foreningen er det noen som har spesielt utmerket seg. I år var 3PS, BI & Analytics, DAMA (Data Management Association) og Løsnings- og integrasjonsarkitektur nominert som årets faggruppe. Etter avstemming på Landsmøte stakk faggruppen BI & Analytics av med prisen.

BI & Analytics har vært en svært aktiv faggruppe som kan skilte med Make Data Smart, Innsiktsprisen og en lang rekke spennende nettverksmøter. Vi takker for innsatsen og ønsker lykke til med videre arbeid!

Innsiktsprisen 2022

Årets aktivitet– SW2021

Det ble avholdt en rekke digitale og fysiske konferanser i 2021. DND’s arrangementer er essensielle for å skape aktivitet blant ildsjelene, øke verdien for medlemmer og rekruttere nye medlemmer. Arrangementer er også en av de viktigste inntektskildene til DND og gjør det mulig for oss å fortsette med det gode arbeidet for å øke IT-kompetansen i Norge. Blant de nominerte var SW2021, eHelse 2021, Make Data Smart og Odin.

Denne gangen stakk SW2021 av med seieren som årets maks-arrangement. SW2021 ble avholdt helt digitalt og hadde over 450 påmeldte og 8 spor fordelt på to dager. Vi gratulerer alle involverte!

SW2021