Ny styreleder i fagstyret Software Testing, SørØst

Astrid Notø Larsen ble valgt inn som ny styreleder på styemøtet til fagstyret Software Testing. Hun tar over etter Fiona Østensvig som fortsetter som nestleder i fagstyret. Dataforeningen og fagstyret takker for innsatsen til Fiona Østensvig etter flere år med stødig ledelse.

Astrid har mange års erfaring innenfor test og kvalitetssikring. Hun jobber per i dag i Norsk Helsenett blant annet med testing på e-resept. Hun er opptatt av prosessarbeid og kontinuerlig forbedring. Hun har vært med som sesjonsleder og i programkomiteen for testkonferansen Odin, og tar nå rollen som styreleder i fagstyret Software Testing.

Med seg på laget har hun en gruppe med engasjerte, kompetente og erfarne styremedlemmer:
Nestleder: Fiona Østensvig

Styremedlemmer:
Dalbir Singh, Håkon Engelshus, Minh Nguyen, Rafa Sospedra, Shomaila Kausar, Tone Molyneux, Trude Rosendahl og Torbjørn Laukvik