Ny styreleder i Skytjenester

På det siste styremøtet ble Anne Sofie Bjørnebye innstilt som ny styreleder i fagstyret for Skytjenester. Hun tar over stafettpinnen etter Øyvind Ransedokken som har valgt å trekke seg fra vervet. Dataforeningen takker for innsatsen til Øyvind etter flere år med stødig ledelse og ønsker ham lykke ti

Anne Sofie Bjørnebye er ansatt som Agency Director for forretningsapplikasjoner og skytplattformer i Sopra Steria. Før hun begynte i Sopra Steria i 2018 jobbet hun i UNIT og Kompetanse Norge. Hun har vært med i fagstyret for skytjenester siden 2019, og tar nå over ansvaret som styreleder.

Med seg på laget har hun en gruppe med engasjerte, kompetente og erfarne styremedlemmer: Morten Tørmoen, Erlend Ødegård, Stine Fjell og Frank Mikkelsen.

Skytjenester har vært en aktiv faggruppe både før og under pandemien. Vi er i en spennende tid der samfunnet sakte, men sikkert, begynner å åpne opp, og vi gleder oss til å følge med på alle arrangementene fremover i regi av faggruppen Skytjenester.