Påmelding Landsmøte 2019

Til Landsmøtedelegater, vararepresentanter, representanter for faggruppene samt Sentralstyret, råd/utvalg, gjester og ansatte.

Ta kontakt med styret i din distriktsforening dersom du er interessert i å delta. Vi har gleden av å invitere deg til årets landsmøte i Oslo, fredag 26. – lørdag 27. april 2019.

Det legges opp til avreise fredag morgen og retur søndag (evt. lørdag kveld for de som skal til Gardermoen). Vær oppmerksom på at ved endring av bestilte flyreiser må ekstra kostnader dekkes privat eller av distriktsforening. Angi hvilken flyplass du skal reise fra og om du skal ha retur til samme sted. Vi ber om at alle deltakere fyller ut påmeldingsskjema for bestilling av hotell og flyreise snarest og senest innen 22. mars.