Sikkerhetsfestivalen 2022

Faggruppen Informasjonssikkerhet er partnere på årets Sikkerhetsfestivalen 2022. Bli med våre dyktige styremedlemmer i Informasjonssikkerhet

Sikkerhetsfestivalen ønsker ditt bidrag til årets festival. Send inn forslag til foredrag og annet innhold av faglig karakter som kurs, workshops, konkurranser, debatter, hackathons med mer.

Sikkerhetsfestivalen ønsker bidrag fra hele fagområdet, både teoretiske og praktiske tilnærminger. Erfaringsforedrag er alltid populært!

Det eneste som ikke ønskes er direkte produkt- eller leverandørpresentasjoner. Det kommer en egen sponsorinvitasjon.

Kjenner du noen andre som kunne hatt lyst til å bidra? Send navnet på personen, så tar vi kontakt.

Svarfrist er 7. mars 2022.

Forslaget må inneholde:

• Tittel på bidraget
  • Kort beskrivelse av innhold
  • Navn og tittel på arrangør/foredragsholder

Send ditt forslag her: https://sikkerhetsfestivalen.no/cfp-2022

Som bidragsyter deltar du gratis på hele festivalen.

Hva er Sikkerhetsfestivalen?

Sikkerhetsfestivalen er en arena for erfaringsutveksling. Den ble arrangert for første gang i 2019. Vår ambisjon er at dette skal bli Norges største og viktigste sikkerhetsarrangement, og en samlende arena for alle med interesse eller ansvar for informasjonssikkerhet.

Festivalen er et samarbeidsarrangement mellom en rekke virksomheter og organisasjoner som jobber med sikkerhet i Norge.

Når arrangeres Sikkerhetsfestivalen?

Sikkerhetsfestivalen 2022 arrangeres 29. august – 31.august på Lillehammer. Mandag starter festivalen med keynotes i plenum på Scandic Lillehammer Hotel. Tirsdag og onsdag er det parallelle spor i festivalområdet i Lillehammer sentrum.

Hvem arrangerer Sikkerhetsfestivalen?

ISF arrangererer Sikkerhetsfestivalen sammen med Lillehammer kommune, Nasjonal Sikkerhetsmyndighet, NTNU, Den norske dataforening, Cloud Security Alliance, ISACA, Datatilsynet, Digitaliseringsdirektoratet (DigDir), NorSIS, NITO, Cyberforsvaret og Universitetet i Oslo samt partnere som arrangerer Totalforsvarskonferansen (onsdag-torsdag) og Cybermaktkonferansen (fredag).

Hvis dette virker interessant eller du har noen spørsmål,
send oss en e-post på service@isf.no

eller meld deg opp her: