Se opptak av lanseringswebinaret Skytjenesteavtalen PS2021 Cloud

Ny skytjenesteavtale fra Dataforeningen

Den nye skytjenesteavtalen PS2021 Cloud gir deg mulighet til å kjøpe standard skytjenester som en helhetlig løsning som inkluderer konfigurering og integrasjon av skytjenesten, i kombinasjon med utvikling av skreddersydde komponenter. Det tilrettelegges for verdiøkende tjenester for å sikre tilgjengelighet for løsningen og for et livsløp med kontinuerlig videreutvikling mot et definert målbilde.

Skytjenesteavtale PS2021 Cloud - lanseringswebinar
Jørgen Petersen, Trine Vabog og Espen Bakjord presenterer Dataforeningens nye skytjenesteavtale PS2021 Cloud.

Den nye avtalen PS2021 Cloud er tilgjengelig i vår nettbutikk.

13. april hadde faggruppen IT-kontrakter lansering for den nye avtalen, og her kan du se det timeslange webinaret.

Program:

1. Introduksjon ved Jørgen Petersen, daglig leder i Promis AS
  2. Gjennomgang av hovedutfordringene ved skytjenestekontrakter ved Trine Vabog, Assosiert partner i Advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiig
  3. Sentrale mekanismer i den nye kontrakten ved Trine Vabog og Espen Bakjord, Partner i Vaar Advokat.
  4. Gjennomgang av spørsmål og innspill

Den nye avtalen PS2021 Cloud er tilgjengelig i vår nettbutikk.