Nettverksmøte 15. mars i Oslo Ung i IT – Meetup

Bli med på kveldsmøte med Dataforeningen på UiO! Her får du muligheten til å høre om mulighetene i IT-bransjen samt høre interessante foredrag om deep learning og datavitenskap!

og resten av fagfolkene fra faggruppen Ung IT

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis

Ung i IT er Dataforeningens nyeste faggruppe som har som mål å inkludere i studenter og unge i IT-bransjen i Dataforeningens nettverk med over 5000 IT-profesjonelle i hele Norge. Bli med på meetup på U1 og få med deg tre spennende foredrag, litt mat og drikke..

Profilbilde av Ina Conrado
Ina Conrado
Solution Engineer, Tableau at Salesforce

Som student er du en ettertraktet ressurs for næringslivet, både nå og i fremtiden. Mulighetene er mange, og du er kanskje usikker på hva som frister mest?  Hør Ina fra faggruppen for BI & Analytics snakke om alle mulighetene som fins i IT-bransjen.

Bilde av Sondre Elstad
Sondre Elstad
Stipendiat, Økonomisk Institutt

Hør Sondre snakke om sin phd om «deep learning for time series analysis».

Martin Søyland
Forsker, Institutt for Statsvitenskap

Martin Søyland jobber som forsker i Institutt for Statsvitenskap, og kommer for å snakke om sitt arbeid med sin forskergruppe innen political data science.

Meld deg på her!

Påmelding - Ung i IT