Bli medlem

Et personlig medlemskap i Den norske dataforening koster bare 1.900 kroner. Se nederst på siden for mer informasjon.

Dataforeningen har ca 7.500 medlemmer fordelt på rundt 1.200 ulike virksomheter. Det gjør oss til Norges største nettverk av profesjonelle IT-folk.

Som medlem kan du bygge nettverk på tvers av virksomheter, store og små, offentlige og private. Du får en arena for inspirasjon, kompetansebygging og faglig fellesskap.

Gode grunner til å bli medlem

Som medlem i Dataforeningen … … møter du likesinnede (og sikkert også ulikesinnede) for nettverk, kunnskapsdeling og faglig fellesskap

… kan du delta i faggrupper spisset inn mot dine egne interesser

… kan du opprette din egen faggruppe om du ikke finner noen som passer blant de mer enn 50 vi allerede har

… kan du være deltaker og til og med medskaper av store og små arrangementer som er hyperaktuelle for din egen arbeidshverdag

… får du tilgang til våre engasjerende og aktuelle streamede webinarer, live og i arkiv

… støtter du en organisasjon som jobber for et digitalt Norge hvor mennesket fremdeles står i sentrum

… kan du være med å gjøre en forskjell

Dessuten …

• … får du Computerworld på nett og papir, samt rabatt på digi.no Ekstra
  • … en rekke andre fordelaktige medlemsgoder, inkludert store rabatter på våre arrangementer, rapporter, standardkontrakter, og som en bonus: rimeligere hotell og rabatt på trening

Hvem kan bli medlem?

Dataforeningen er åpen for alle. Ingen restriksjoner, ingen aldersgrenser, full åpenhet. Vi tilstreber maksimalt mangfold på tvers av kjønn, alder, etnisitet og IT-faglig ståsted.

Hva koster det?

Ja, vi vet du lurer på det. Svaret er: det koster mye mindre enn det smaker. Om du deltar på et eneste arrangement er mye av medlemsavgiften allerede spart inn.

Så vet vi at du gjerne vil ha prisen også, sort på hvitt. Her kommer den:

Nesten ingenting!

Prisen for et personlig medlemskap er 1.900 kroner. Ettusen ni hundre kroner. Innrøm det: det er jo en latterlig lav pris for å få anledning til å være med å påvirke og forme det nye, digitale Norge, ikke minst fordi du antagelig sparer inn det meste via rabatten allerede på den første konferansen du melder deg på.

Denne prisen er for et personlig medlemskap og gjelder for 2019. I tillegg tilbyr vi enda latterligere lav pris dersom du er student. Et studentmedlemskap koster kroner 0,- (null!).

Vi har også egne bedriftsmedlemskap. Ta kontakt med Laila Katnosa for å høre mer om hvordan du går frem for å få hele virksomheten din inn i medlemsregisteret vårt, med alt det innebærer av fordeler.

Bli medlem

Vi tester nå ut vårt nye medlemssystem og hvis du skal ha et personlig medlemskap (betalt av degselv) kan du bestille dette her.

Ønsker du et annet medlemsskap, må du bruke skjemaet under en liten stund til.