Meetup og Nettverksmøte 8. oktober i Oslo Ada Lovelace dagen

Hver andre tirsdag i oktober feirer vi Ada-dagen over hele verden, en dag viet til å ære kvinnelige forbilder og pionerer innen teknologi.

arrangeres av DND

Medlempris: Gratis Ordinær pris: Gratis

Vi ønsker å invitere dere til å bli med på feiringen av Ada-dagen den 8. oktober 2024. Det hele begynte med en kvinne, og vi ønsker å videreføre hennes arv ved å hedre kvinner. Dette er en flott anledning til å motivere kvinner, reflektere over den betydningsfulle rollen kvinner har spilt og fortsetter å spille i teknologiens verden.

#doITgirl

Visste du at kun to av ti tech-gründere er kvinner? Denne forskjellen understreker behovet for å støtte og oppmuntre flere kvinner til å satse innen teknologibransjen.

Derfor har vi lansert doiTgirl-kampanjen, hvor vi deler inspirerende historier om kvinner som har våget å ta spranget inn i tech-verdenen og lykkes. Vi håper at disse historiene vil motivere flere til å følge drømmene sine og bidra til å forme fremtiden gjennom teknologi.

Så hold av datoen 8. oktober, hvor vi vil ha en spesiell prisutdeling og dele flere inspirerende historier om kvinner som har gått foran i teknologibransjen. Vi gleder oss til å feire Ada-dagen med dere!

Program: TBA