Nettverksmøte 20. november i Tromsø Slik gjør Microsoft Azure og Azure Cosmos DB selskapet Betr

Betr ønsker å invitere til et nettverksmøte for å bli bedre kjent med selskapet og den teknologistacken de benytter.

Privat: Børre Mofoss

arrangeres av Privat: Børre Mofoss

Medlempris: Gratis for alle Meld på

Betr AS utvikler compliance-tjenester for bank- og finansmarkedet. De ønsker å gi sine kunder verktøyene de trenger for å bli best på det de er god på – og enda bedre på det de kan.

Betr vil presenterer hvordan skytjenestene som utgjør Microsoft Azure danner grunnlaget i selskapets teknologistack. De vil prate om muligheter, utfordringer og løsninger, og hvordan det hele sys sammen ved hjelp av Azure DevOps.

I bunnen av stacken til selskapet finnes Cosmos DB, en multimodell databasetjeneste. I del to av presentasjonen ser vi på hvordan selskapet har tatt i bruk Cosmos DB, og deler sine erfaringer med å bruke en graph database kontra tradisjonell SQL.

Med solide eiere i ryggen og et marked i sterk vekst er Betr på en spennende reise hvor fart, kvalitet, innsikt og brukervennlighet skal føre dem opp og ut i verden.

Vi har alle en stor interesse for våre fagfelt, og en naturlig tørst etter å stadig lære mer, forbedre oss og levere tjenester i verdensklasse. Å ha en god delingskultur er derfor viktig for Betr. Kollektiv kunnskap, både som bedrift og region, gjør oss bedre.
Les mer om Betr på WEB eller Facebook

Etter møtet inviterer vi deltakerne til pizza hos Yonas pizzeria i nabobygget fra kl 20.00.

Påmeldingsfrist: Mandag 18. november kl 15.00