Nettverksmøte 4. mai i Trondheim DATA MESH: Why is everyone talking about it and why should you care?

Faggruppen for Business Intelligence & Analytics i Trondheim kan med glede invitere til et nettverksmøte som i sin helhet er avsatt til temaet «Data Mesh».

Trond Erik Bones

arrangeres av Trond Erik Bones og resten av fagfolkene fra faggruppen Business Intelligence & Analytics

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: kr 500 (to gratis prøvetimer) Meld på

Nettverksmøtet gjennomføres i samarbeid med faggruppen DND-DAMA Norway, innlegget vil i stor grad holdes av Winfried A. Etzel, som er en av Norges fremste eksperter på Data Management og Data Governance.

I tillegg kommer Siri Granerød og Nora Skjelstad fra fagmiljøet i Oslo.

Presentasjonen vil holdes på norsk.

1. What is Data Mesh: Concepts explained
  2. Why Data Mesh: What problems does it address and what is the value proposition?
  3. What are the learnings we have had after 2 years implementation efforts in the Data Mesh Learning community?

Essence of the talk:

1. Data Mesh is about Organizational Change
  2. «The closer you are to the business, the greater the chance to make an impact with data» (Marti Colominas)
  3. There is a great community out there who love to share knowledge.