Debatt og Frokostsamling 13. april GDPR-historier fra ‘virkeligheten’

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Fredag morgen

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: Gratis for medlemmer

I løpet av det siste året har Simen, Johannes, Jan og Christian holdt mange kurs, foredrag mm. og de har fått mange interessante spørsmål og hørt enda flere historier om-og-rundt den nye personvernforordningen. Dere vil, denne morgenen, høre fire slike historier. (Da vi er svært opptatt av personvern vil historiene være konstruerte).

Fredag morgen hos DND; 13. april kunne du være med å høre noen historier og å diskutere dette sammen med Simen Sommerfeldt (CTO i Bouvet), Jan Sandtrø (Technology lawyer & Partner at DLA Piper), Johannes Brodwall (Principal software engineer in SopraSteria, programmer, provocateur) og R. Christian Torp (Generalsekretær i Dataforeningen).

Forøvrig; fredag 13. april var det 42 dager igjen til personvernforordningen (GDPR) trer i kraft.