Event 6. juni i Oslo Nettverksmøte om prosjektledelse og KI

Prosjektledelse og resten av samfunnet gjennomgår en stor endring nå som KI har blitt allemannseie. På dette nettverksmøtet ser vi på hvordan du kan bedre ledelsen og oppfølging i ditt prosjekt ved bruk av digital transformasjon av metoder og prosesser med produktet XYButterfly™ og KI. Det blir enkel servering, gode foredrag, samtaler om prosjektledelse og KI.

arrangeres av Kristian A. Mayer og resten av fagfolkene fra faggruppen 3Ps (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)

Medlempris: Åpent for alle Ordinær pris: Åpent for alle Meld på

Agenda:

• Introduksjon av tema og hvorfor det er valgt: Bedre ledelse og oppfølging i ditt prosjekt
  • Presentasjon av foredragsholdere: Rune Haugen, Erling S. Andersen og Henrik Slettene
  • Diskusjon om utfordringsbilder i prosjektledelse og hvordan digital transformasjon av metoder og prosesser kan forbedre ledelse og oppfølging i prosjekter
  • Lansering av boken «Bedre ledelse og oppfølging i ditt prosjekt» og presentasjon av XYButterfly™
  • Demonstrasjon av XYButterfly™ og dets funksjoner for øyeblikkelig oversikt og identifisering av usikkerhetsfaktorer
  • Diskusjon om balansen mellom teknologi og menneskelig innsikt i prosjektledelse
  • Mulighet for deltakerne til å teste XYButterfly™ og utforske dets potensial
  • Oppfordring til å være i forkant av den digitale transformasjonen innen prosjektledelse
  • Åpen dialog og utveksling av erfaringer mellom deltakere og foredragsholdere

Bedre ledelse og oppfølging i ditt prosjekt med XYButterfly:
Rune Haugen, Erling S. Andersen, og Henrik Slettene presenterer en innovativ tilnærming på medlemsmøtet. De utforsker hvordan digitalisering og kunstig intelligens kan forbedre prosjektledelse, introduserer boken «Bedre ledelse og oppfølging i ditt prosjekt» og verktøyet XYButterfly.

XYButterfly gir øyeblikkelig oversikt, identifiserer usikkerhetsfaktorer og fremmer reflekterende tenkning. Ved å balansere teknologi og menneskelig innsikt, tilbyr det en risikoredusert tilnærming til prosjektledelse. Deltakere får eksklusiv tilgang til å teste verktøyet. Dette er en unik mulighet til å være i forkant av digital transformasjon innen prosjektledelse

Foredragsholdere: