Debatt og Frokostsamling 28. april Sikkerhet – Er vi bransjens homeopater?

Basert på innleggene (og diskusjonene i Digi-oppslagene) og alt pratet om GDPR, ønsker vi å engasjere sikkerhetsfolk til å diskutere problemstillingene ansikt til ansikt.

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Fredag morgen

Medlempris: Gratis for medlemmer Ordinær pris: Gratis for medlemmer

«Bidrar sikkerhet til noe annet enn å peke på problemer?» I svært liten grad mener Thorbjørn Ellefsen, Security Architect i CapGemini.

Skal vi overbevise markedet om at de må bruke millioner på GDPR? Skal vi bidra til å gjøre dette til konsulentbransjens nye melkeku? Handler dette om å kjøpe enda flere sikkerhetsprodukter?

«Let us science the crap out of this and contribute to a better society.»

Lenker til Digi-artikler om/rundt sikkerhet:

Fredag morgen hos DND; 28. april kunne du være med å diskutere dette sammen med bl.a. Thorbjørn Ellefsen & Eirik Gulbrandsen fra DNDs faggruppe InformasjonssikkerhetThomas Tømmernes fra ATEA og Christian Torp fra DND.