Se opptak av foredragene Faggruppen 3PS på Arendalsuka

I samarbeid med PMI-Norge, Norsk forening for Prosjektledelse og Prosjekt Norge inviterte 3PS til to svært spennende foredrag.

Faggruppen 3PS gjennomførte sammen med PMI-Norge, Norsk forening for Prosjektledelse og Prosjekt Norge arrangementet «Bærekraftig prosjektledelse – hvordan lykkes med grønne og humanitære prosjekter» under årets Arendalsuka.

Arrangementet foregikk i sentralt beliggende lokaler på Torget 9, hos Randi Lauvdal Blomster, og var så etterspurt at deltakere måtte dessverre avvises i døren fordi lokalet var fullt.

Det ble gjennomført 2 svært spennende foredrag:

Hvordan kan digitalisering bidra til å nå bærekraftsmålene? v/ Statssekretær Lars Andreas Lunde

Bærekraftig prosjektledelse – hvordan lykkes med grønne og humanitære prosjekter v/Moneer Barazi