Nominasjon og pris: DAIR Award

Maria Camilla Nørgaard og Frances K. D'Silva er nominert til Nordic Data, Analytics and AI Readiness Awards (DAIR) 2021!

Flere av våre aktive faggrupper/medlemmer er nominert til Nordic Data, Analytics and AI Readiness Awards (DAIR) 2021! DAIR er en pris som deles ut av Hyperight AB for å hedre enkeltpersoner og bedrifter for eksepsjonelt arbeid med å innovere gjennom data, drive data- og AI-transformasjon fremover, løfte frem talent, fremme mangfold og inkludering, uselvisk dele sin kunnskap med andre og inspirere unge og andre fagfolk til å følge samme vei.

Oppdatert 10. desember: Frances K. D’Silva fra faggruppen BI & Analytics‘ vant sin kategori og ble kåret til Data Visualization / Storyteller of the year. Vi gratulerer!

President i DAMA Norge, Maria Camilla Nørgaard, er nominert i Individual Category 1 for arbeidet DAMA gjør for å fremme kompetanse innen Data Management i Norge.

Maria Camilla Nørgaard er Data Quality Advisor, DNB og leder av DAMA Norway.

-Vi er glade for å bli nominert og håper arbeidet vårt gir verdi og glede for mange mennesker! Nominasjonslisten er en fantastisk presentasjon av mange ekstremt dedikerte og kompetente personer innenfor datafeltet i Norden – veldig interessant å se hvem som er aktive i det nordiske datamiljøet, sier Nørgaard.

Også Frances K. D’Silva fra faggruppen BI & Analytics‘ er nominert, i Individual Category 3, Data Visualization / Storyteller of the year.

Frances K. D'Silva
Frances K. D’Silva, leder for Data Insights i Nets og styremedlem, tidligere leder, av BI & Analytics Oslo

Vi i Dataforeningen er stolte og gratulerer med nominasjonene, og HEIER PÅ DERE!

Bla deg gjennom listen og stem. Fristen er 8. desember!