13. mars i Oslo Nettverkstreff Programstyring

Flere og flere virksomheter starter opp program for å gjennomføre virksomhetsendringer. Dette vil vi belyse med et nettverkstreff i Dataforeningen. Hvilke utfordringer møter de som styrer program, hva er fordelene med denne metodikken og hvordan skiller programstyring seg fra prosjektmetodikk?

Vi får høre erfaringer fra to forskjellige programmer og etter det tar vi en diskusjon om programstyring.

og resten av fagfolkene fra faggruppen 3Ps (Prosjekt-, Program- og Porteføljestyring)

Medlempris: 0 kr Ordinær pris: 300 kr eks mva

Meld deg på

Ingunn Carelius kommer å presenterer Vegvesenets ITS-program. Statens vegvesen har opprettet et ITS-program for å delta i og være med på å drive utviklingen av framtidens digitaliserte og intelligente transportsystemer.

Hanne Sørheim-Rensvik er Programleder for Delprogram sysselsetting i Oslo kommunes program Groruddalssatsingen.