20. mai i Oslo Bli med å forme norsk offentlig datapolitikk

Den årlige digitaliseringskonferansen til Difi er avgjørende for hvordan digitaliseringen av det offentlige skjer fremover. I år er du og andre ildsjeler invitert til å bidra i et unikt samarbeid mellom Dataforeningen og Difi. (Påmelding nederst på siden)

arrangeres av Privat: R. Christian Torp og er en del av serien Digitaliseringskonferansen 2019

Digitaliseringskonferansen ansees som Norges viktigste konferanse for digitalisering innenfor offentlig sektor. For første gang i deres historie, vil Difi samarbeide om organiseringen av deres flaggskipkonferanse, Digitaliseringskonferansen. Det er ekstra hyggelig at de velger å gjøre dette med Dataforeningen.

Her trenger vi deres hjelp, ildsjeler og faggrupper. Dette er også en stor mulighet for oss til å profilere faggrupper, å bygge ut nettverkene, og å få inn nye ildsjeler og partnere. Aldri bidratt før mot Dataforeningen? Du er hjertelig velkommen!

Dataforeningen har fått ansvar for to ting: å intervjue foredragsholderne, og å kjøre «speed-foredragene» blant sponsorer. Formålet er å bringe frem de gode spørsmålene og relevante diskusjonene, og sørge for at hele arenaen blir preget av god dialog og nettverkingsmuligheter. Som nevnt, så kan dette også være en god mulighet å profilere dere selv, og selv ha anledning til å snakke med de forskjellige deltagerne på konferansen. Man har også anledning til å stå bak kulissene og regissere de gode intervjuene.

Du kan lese mer og finne program for Digitaliseringskonferansen her.

Vi ønsker derfor å invitere til en kickoff den 20. og 21. mai, mellom 16.00-18.30. Vi kjører samme kickoff begge dager, for å få med så mange av dere som mulig. Det vil serveres bobler og mat.

DND er en landsdekkende forening, og vi ønsker deg spesielt velkommen om du er bosatt utenfor Oslo. Derfor vil vi også kjøre videomøte på appear.in/digitaliseringskonferansen

Agenda:

1. Kort intro til konferansen m/ servering