Utsatt på ubestemt tid: Leverandørstyring av skytjenester – fra behov til daglig drift og forvaltning
Det kjøpes stadig flere skybaserte tjenester. Forretningsområdene ønsker flere applikasjoner. De kommer i et ukjent antall varianter, og langt fra alle styres gjennom IT-avdelingene. Hva er de nye utfordringene for IT og virksomheten? Har ServiceDesk oversikt over hvem som leverer hvilke tjenester, og hvordan disse henger sammen? Hvis ikke, hvem hjelper brukerne?

arrangeres av Jon Roy Johansen og resten av fagfolkene fra faggruppen Service Management
Er du ansatt i Ruter deltar du til medlemspris. Meld deg på med rabattkode «Ruter».
Dette seminaret skal gi praktiske råd basert på reelle erfaringer, utfordringer og løsninger. Hva forventer skyleverandørene at kundene har kompetanse på, når det gjelder kjøp og leveranse av skybaserte tjenester? Vi tar også for oss etablering av kontrakter med utgangspunkt i statens standardavtaler, samt leveransestyring og samhandling på tvers av mange leverandører.
Rett etter seminaret arrangeres det Dypdykk, hvor du har sjansen til å dykke dypere ned i faget med spørsmål og aktuelle problemstillinger
Program:
Takk til Ruter for sponsing av lokale og mat!