27. februar i Oslo Nominer din kandidat til eHelseprisen

Ehelseprisen deles ut på eHelse 2023. På åpningsdagen deler vi ut Dataforeningens eHelsepris for andre gang! Frist for å nominere er 15.2.2023.

Jon Tysdahl

arrangeres av Jon Tysdahl og resten av fagfolkene fra faggruppen Helse og IKT

Prisen for 2021 gikk til TISK samarbeidet – les mer

Kriterier
Prisen er stiftet for å skape oppmerksomhet om viktigheten av dialog og samarbeid mellom aktørene i helsesektoren som grunnlag for å skape helt ny samhandling og nye løsninger.

Dataforeningens eHelsepris tildeles enkeltpersoner, virksomheter eller initiativ som har bidratt til nytenkende og gjerne banebrytende samhandling, enten i arbeidsformer for utviklingsarbeidet og/eller i resultatet.

Årets jury består av:

• Jon Tysdahl, KPMG og fagstyreleder Helse og IKT i Dataforeningen
  • Rune Brækkken, Sykehuspartner, fagstyremedlem Helse og IKT i Dataforeningen, leder av programkomiteen for eHelse 2023
  • Hanne Mari Kjærem Hindklev, Norsk helsenett SF og fagstyremedlem Helse og IKT i Dataforeningen
  • Kjell Arne Grøtting, Sykehuspartner, medlem av programkomiteen for eHelse 2023

Hvem har fortjent denne æren og anerkjennelsen? Nominer din kandidat til eHelseprisn her

Frist for å nominere er 27. februar 2023

Prisen deles ut på eHelsekonferansen 23. mars 2023.