SnIT-samling 25. november i Oslo SnIT Nettverkssamling: Kontrakter for skytjenester

Det norske IT-markedet er unikt i global sammenheng når det gjelder tilgangen på og bruken av «standardavtaler», men hvor godt passer egentlig disse avtalene på dagens leveransemodeller? Innleggene tar for seg viktige forhold IT-ledere bør være klar over.

arrangeres av Asgeir Myhre og resten av fagfolkene fra faggruppen SnIT

Medlemmene i Dataforeningens nettverk for IT-ledere og digitaliseringsansvarlige samles i unike omgivelser i Oslo sentrum. Den faglige delen er et samarbeid med Dataforeningens faggruppe for IT-kontrakter.

Vi møtes i et rokokkopalé fra 1600-tallet:
Den Gamle Krigsskolen i Tollbugata 10, (5 min å gå fra Oslo S).
Kun fysisk fremmøte, denne samlingen blir dessverre ikke tilgjengelig digitalt)

Etter den faglige delen blir det sosial samling med omvisning og hyggelig bevertning. Til denne delen er det også åpent for å ta med ledsagere til en ettermiddag/tidlig kveld i helt spesielle omgivelser.

Program:

Innledning om Dataforeningens kontrakter — Jørgen Petersen
Om skytjenestekontrakten PS2021 Cloud v/Jørgen Petersen og — Espen Bakjord
Om flex-avtalen PS2022 Flex — Jørgen Petersen
Et skråblikk på bruken av SSA-L og SSA-SKY ved kjøp av skytjenester — Ståle L. Hagen
God tid til spørsmål og diskusjon underveis!